2013年3月11日星期一

不要亂嚇人

.
從多方面觀察,這視頻拍的該不是真事,但這情況確是有可能發生的。無聊的事,還是不要做!




.
.
.
去年今日:原來何伯個孫都係傻嘅
.
.
.

10 則留言:

卡臣 說...

人嚇人無藥醫

Jessica Chan 說...

玩嘢之作~~

L L 說...

卡卡:

做成傷害真係唔值得!




J:

但都警世嘅!

匿名 說...

可惡的他 >.<
可憐的她 .....


^oo^

韻味熊貓 說...

校長:

這個視頻有不少不合理的地方.但兩年前的萬聖節,美國有一位韓國留學生,扮鬼扮馬,入錯屋,言語不通,被屋主開槍射殺了.所以,真係唔好玩得太離譜.

匿名 說...

你試過無聊玩人嗎

Unknown 說...

好恐怖呀,好彩係假嘢啫,如果係真嘅就真係死得冤枉喇 :(

新鮮人 說...

嚇了一跳,
凡事唔好玩得太盡,
意外隨時發生!

L L 說...

^oo^:

我也是這樣想,朋友 whatsapp 我,我看後跟你一樣的反應!






L L 說...

佛爺:

我記得那事,那韓國學生聽到 freeze 後沒反應,結果枉送一條性命,唉!




12:35匿名:

哈,我未過少年期已不愛這無聊活動,玩人喪德!




世純:

嚇死人真係試過,真唔知啲人乜嘢心態!




新鮮人:

就是。若真是這樣枉死,就太不值得了,生命何其寶貴!