2012年10月20日星期六

感激

.
感謝您的不嫌棄!

.
.
.
去年今日:甜品總是窩心的
.
.
.

12 則留言:

the inner space 說...

每小時有88views勁勁勁!

韻味熊貓 說...

校長:

其實你這個平台很好,教我學了不少有質素的辯駁技巧。我要感謝你才對。

l.minor 說...

炸版?

匿名 說...

校長,原來你係81年畢業的, 一直以為你仲係40零, 咁, 你應該過50喇啩, 你即係幾多歲呀? 係57年生的, 抑或58年呀? 我個朋友都係咁上下呀, 可能同你做過書友嚟呀.

L L 說...

inner:

那時段訪問人少,當是有位讀者看了很多篇拙作,是以感激!




佛爺:

我要多謝你才是,你讓我眼界大開,知道西方的問題、混亂與偽善。




minor:

冇呀,當是位俾面的讀者。

L L 說...

匿名:

我58年出世,已經近 55 嘅衰翁咯 :(

你朋友都係中大人?

匿名 說...

校長:

你blog 既點擊率同你雀皇會館排名一樣,步步高升!
請問會唔會點擊率到某個數字,就有回獻俾fans ? 例如跳psy、派雪糕、貼泳褲相...?^^

自由

L L 說...

haha, 貼泳褲相唔係回獻喇,係恩將仇報,所以係唔會發生架!

Jessica Chan 說...


與君一席話,勝讀十年書!

睇校長嘅blog真係學到野架!單看留言已知卧虎藏龍,猛將如雲。

尤其那位「佛爺」,真是你的忠實讀者,逢文必留(言),而且見解獨特。

當然還有校長的精闢回覆,真係妙語連珠,好抵死咯!

L L 說...

J, 言重喇,我還是在人生的海洋裏學習!我還得感謝你對我拙劣的文章垂注!

韻味熊貓 說...

Jessica Chan:

我經常神經錯亂,所以我的言詞,你笑下便算了。嘻嘻!

L L 說...

哈哈,佛爺,你太謙了,你的狂言才是真言,反而香港太多所謂正言卻是謊言!