2012年6月16日星期六

接吻

.
網上圖片
每次接吻會消耗至少12 個卡路里。

經常接吻的人平均壽命較一般人要長 年。

接吻是治療打嗝不止的最有效方法。

接吻時 12 組唇部肌肉和 17 組舌頭肌肉會呈緊張狀態,從而促進血液循環,有助預防皺紋,達致美容效果。

激吻時因受刺激所分泌的内啡泰荷爾蒙相當於一片止痛藥效果,讓人暫時忘掉傷痛。
.
.
.
喂,我的孖膶腸準備好了,你的小咀準備好了沒有?
.
.
.
去年今日:一年一度雀歸來
.
.
.

21 則留言:

Jessica Chan 說...

呵呵.....校長真鬼馬!
那張唇照有點似舒琪喔!

韻味熊貓 說...

校長:

艷情可待成追擊,才下眉頭,卻上枕頭?莫非?濠江邂逅俏佳人乎?嘻嘻!

the inner space 說...

Kissing 是一種很污穢的接觸和溝通方法!

L L 說...

Jessica:

比舒琪的要性感啊 ^^




佛爺:

哈哈,追擊,枕頭....

沒有咯,濠江只見著別人雙雙呢,就對對咯!

L L 說...

inner:

怎會喇,長命 5 年喎,該是很乾淨很有營養,殺埋菌 XDDD

naruto 說...

要求齋咀咋?鬼馬啦

L L 說...

呵呵,咀完之後唔齋架喇!
.
.
.

喂,咪住先,我齋噏咋~~~

卡臣 說...

我唯有自吻啦

L L 說...

哈哈,卡卡,你講牙?唔駛半分鐘你臉上咀上已滿是唇印,仲要係唔同唇形嘅!

雪山飛狐 說...

研究有没有说要跟不同女生接吻才会保持效果?

匿名 說...

噢! 要治療, 要私療!

the inner space 說...

增五年壽之說,
未提隱性禍害,
一來一回計算,
可能餂返轉頭!

eric 說...

仲可以增加免疫能力!

L L 說...

Desert:

眾採朱唇以補陽?該不用。只來自單一女生的兩片朱唇就可以了。而且多吻幾個,東窗事發就煩都煩死,賺咗都補唔番!




牛牛:

我仲未有接吻治療師執照呀,等等,等等 >.<




inner:

冇隱性禍患呀,天下間有成廿億配偶掛,日咀夜咀都冇事。有些夫婦咀咗幾廿年都係咁,冇事嘅冇事嘅!




Eric:

係呀,我都睇過相關報道。總之上帝俾個咀我地,除咗食嘢講嘢,就係咀嘢!

魔術師 說...

http://www.youtube.com/watch?v=sU26vJyMREk

L L 說...

看了。我忽然想寫寫幾十年人最難忘的吻,但可沒有烈燄紅唇的那麼激啊!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

寫丫寫丫我想睇!!!!!!!

L L 說...

哈哈,最好人人都寫,喺指定一日發表,應該好有趣!

匿名 說...

校長:

怪不得你睇落咁後生,原來秘訣係成日咀!

寫呀寫呀,我都想睇!^^
自由

匿名 說...

哈哈! 接吻治療師唔係講執照嘅, 係講咀形!

L L 說...

小行:

你師傅床邊牆上貼咗幅索女相,真係日咀夜咀咯 XDDD




牛牛:

食緊蕃薯睇你嘅留言,爭啲笑到哽親!

你又啱,但係我個咀形好畸架!