2011年10月3日星期一

呼和諾爾的馬

呼和諾爾本不在小李行程之內,只是富媽媽們為了要遂孩子住蒙古包之願,不惜延後一日才走,就叫小李安排了,於是不延期離團的團友也就有了這個很本色的草原邂逅。

這可說是個蒙古主題公園,但這裏很美,一坡平緩向下的草原緊接湛藍的呼和諾爾湖,比著名的呼倫貝爾湖好多了!草原上有奔馳的馬,馴馬的小夥子在馬背上吆喝馳騁,好一幅草原牧馬圖!













這裏有很大的敖包,只可惜我已忘了怎樣唱敖包相會。算了罷,一個衰翁還唱甚麼歌呢?但在這裏觀星一定會好美,若能有天,在這裏過一個晚上,會是很暢快的。


.
.
.

13 則留言:

Ebenezer 說...

咦!個牧童金毛個喎,咁似代客泊單D友仔嘅?!

Coffee 說...

第一、二是否同一匹馬?咁多張我最喜歡第二張。

雖說遙遙千里之刻苦,但實在是樂在其中!

Armadillo 說...

啲馬好瀟灑呀,正!咦,點解會有件金毛嘅?!

卡臣 說...

有無胭脂馬呀?

L L 說...

Eben:

依家啲蒙古後生仔女都好潮架,不過穿蒙古服嗰啲表演者就唔染髮嘅!




Coffee:

該是同一隻。

今次旅行只是坐火車辛苦,其餘都暢快。




Arma:

個金毛就係個逐馬者,時髦風早已吹過大草原咯!




卡卡:

胭脂馬?唉,我早已失諸交臂 :(

largeheadboy 說...

好萬寶路嘅世界~

韻味熊貓 說...

校長:

真係好有原始風味!好似與世無爭咁!只看照片也感到十分舒服啊!

新鮮人 說...

同上,
好萬寶路金毛潮牧童感覺。

自由行 說...

以為睇緊晨操

L L 說...

大頭哥:

蒙古人馬上得天下,所以一定萬寶路架喇 :)




佛爺:

係呀,喺嗰度盤桓幾天,會好正!剛才我上網查過,哇,原來呼和諾爾仲有好多好靚嘅景點!




新鮮:

萬寶路金毛潮牧童,矛盾和諧正反合呀 :p




小行:

哎吔,諗起晨操就諗起輸馬咯 :(

S 說...

啲馬好有型,識騎就好喇!

火女 說...

我都想話d馬真係好型!!

L L 說...

S, 女女:

我都好想喺度騎幾日馬呢 ^^