2011年7月13日星期三

貓の見

貓,都是你們喜歡的,這我未曾忘記。


.
.
.
去年今日:後世盃時日
.

17 則留言:

naruto 說...

隻貓你架?

L L 說...

唔係呀,係街貓,今日返工見到。

largeheadboy 說...

行到咁埋都唔驚人呀?

L L 說...

影時 zoom in, 之後在相機上把原相剪裁,取頭部,網上再執修 :)

S 說...

我一向唔係好鍾意貓,但最近睇多咗貓相,又有朋友養,又覺得幾得意。

Mag Yip 說...

貓貓的神情好疑惑咁喎!!!

L L 說...

S:

我都唔係咁鍾意,但有時見到一兩隻較靚,都會影吓。




Mag:

呵呵,我同佢初相識嘛 :)

l.minor 說...

呢隻街貓都幾乾淨呀!

naruto 說...

佢地對陌生人個樣係防範D架啦,要生存嘛

L L 說...

minor:

係呀,但佢隻伴侶就黑古勒掘,比較烏糟!




naruto:

你係影貓專家,一定知喇!

今日再影佢就好啲喇,可以埋一啲影咯 :p

匿名 說...

我是个怕貓之牛,见到他们眼睛似看到魔鬼。

嘿嘿 說...

能抓老鼠吗?哈哈哈~

嘿嘿 說...

不黑也不白,能抓老鼠咩?哈哈哈~

Armadillo 說...

哈哈,校長你自己又鐘意邊種貓呢?金絲貓、波斯貓、暹羅貓、定係黑野貓?

L L 說...

牛牛:

貓眼很神秘呀,不過我又同意你所說,貓一潑起來可不是說笑啲。




嘿嘿:

呵呵鄧爺爺所說,不管黑貓白貓,這黑白貓,該也可以罷!




Arma:

umm, 風情萬種又柔情似水的小野貓罷 ^^

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

好精靈的眼神!

L L 說...

係呀,貓眼真係好特別,我細個時就有所謂貓眼石玩!