2011年4月28日星期四

都是歐聯惹的禍

睇波所以超攰,超攰所以喪食,喪食所以暴肥,暴肥所以勁 down, 勁 down 所以臭寸,臭寸所以狂怒,狂怒所以揾人勁揼,揾人勁揼所以 .... 坐監!

呵呵,於是個邏輯就係:睇歐聯令你坐監,啱晒!

(網上圖片)
.
.
.
去年今日:去蓮
.
.
.

12 則留言:

l.minor 說...

你好開心咁喎~

BTW, 生活之照張相,係你(以前)嗎?好型喎!!!

Coffee 說...

你都話自己開心忘記節制而起,起碼你開心吖嘛!但我俾人窒到想鬧都唔知點鬧!明明又我冇錯!

L L 說...

minor:

係呀,睇得盡興。至於那相,是 N 年前咯,在青藏高原上的殘樣!




Coffee:

你同佢講:阿姐,我傻唔傻唔係你講嘅,但你唔守秩序係事實喎,壞榜樣會教壞細架!

Coffee 說...

因為我怕演變成同人當街罵戰,好肉酸架!所以...
係嘅!校長,我唔希望再遇呢啲野蠻人,但萬一真係唔好彩再遇,我會記住運用上你的說話!

l.minor 說...

再黎多野,校長形爆呀!!!HoHoHo

L L 說...

Coffee:

當然唔遇上係最好喇!遇上,我就睥都睥到佢死!




minor:

但我依家已經係一個:阿伯伯。嗚~~~

匿名 說...

駛唔駛坐監呀?

L L 說...

haha, 要架!坐波監嘛 :p

新鮮人 說...

我好似miss咗啲嘢喎,
有單咁嘅新聞咩?

L L 說...

呵呵,冇呀,係我自己嘅夢話 :p

雪山飛狐 說...

Let's all go to prison tonight.

L L 說...

haha, 正在踎緊監哩 :p