2011年1月18日星期二

那年青海

青海湖沙丘 . 1982


在 Armadillo 處看到他的〈 饑寒交迫〉,竟發覺他上天山天池跟我的經歷很相似。那年我剛出來工作一年,暑假跟幾位同事走中國西北線,洛陽、華山、西安、青海、敦煌、吐魯蕃、鳥魯木齊、天山。旅程中段我脫隊自行,倘佯江湖,很適意的遊歷。

Armadillo 踩上天山博格達峰雪線,看到天山雪蓮,住寒風透入的哈薩克包,竟然與我一樣的情景。人生巧合,若大家同在一年,甚至曾不經意地打個照面,就太過奇妙了!
.
.
去年今日:噢,那女律師在說甚麼?
.
.

19 則留言:

largeheadboy 說...

我後生時沒有好好暢遊中國的名山古川
依家都有啲後悔~

Armadillo 說...

哈哈,真係同一年呀!不過我諗應該冇撞過嘞,因為喺嗰個年代返大陸旅行,尤其是去到新疆咁遠,撞到香港人梗會打個招呼,爹番兩句。另外你呢張相真係好正,好有天地任我行嘅感覺,冇得頂!

韻味熊貓 說...

校長:

我聽人講新疆無公廁,係咪真架?

卡臣 說...

我再唔去就有心無力啦!快啲諗諗先.

L L 說...

大頭哥:

駛乜後悔呢?你仲好後生啊,現在去也未遲!




Arma:

真係咁翹?我住嗰個哈包有個老人家,有個小孩,下次貼出來睇吓係咪一樣!

人海茫茫,原來真係可以咁巧合嘅 ^^




佛爺:

kaka, 睇你喺边度,一般都有嘅,若無,則無處不是公廁,但我印象裏好似未試過隨處施肥 :p




卡卡:

點會呢?你有麒麟臂,廣濶胸,三十年後上喜馬拉雅山都尤有餘刃呀!

Coffee 說...

所以人啊,走多識廣,累積返來的點點滴滴,便成為生命中很珍貴的回憶!

L L 說...

係呀, Coffee, 我雖卑微,但真係好珍惜,這是我人生裏的珍寶 :)

雪山飛狐 說...

我後生時沒有好好暢遊中國的名山古川
依家都有啲後悔~ x 2

现在有了妻儿, 想一个人潇洒地畅游神州, 非常困难.

L L 說...

嗯,明白的,這是生命所必須權衡的。

l.minor 說...

張相好靚!

我又係後生時沒有好好暢遊中國的名山古川,依家都有啲後悔~x3

另一半身體唔好,想做背包客都有難度

L L 說...

minor:

謝謝!

背包行是一種狀態,舒逸行又是一種狀態,兩口子雲淡風輕,也是十分快樂的 :)

Armadillo 說...

laulong,
啱啱摷番相睇,原來真係有個老人家,下次我都放上嚟,睇吓係咪同一個人。

佛爺:
新疆當然有公廁,不過就少,而且好簡陋。至於點簡陋法,我會用衣不蔽體嚟形容,呢度當然係用咗擬人法嘅修辭技巧啦。如果坐長途車,就真係冇可能到公廁嘞,通常都係中途停車,跟住男左女右。

L L 說...

呵呵,若果係就真係太太奇妙 :p

我08年貼過篇上天山嘅文,一陣放條 link 上博,裏面有老人家嘅相,可以印證。依家撩緊幾隻字,記吓 82年之行 :)

韻味熊貓 說...

校長 & Arm:

咁即係我比人搵笨,話新疆D人隨地呵屎,兼呵屎時在打牙較。

L L 說...

haha, 那是戲言!

我反而在西藏見過有女人踎低,用長裙遮著,起來後地上一泡尿!

但那是二十多年前的事了,現在該不會再看到。

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

又或者,相遇了,卻錯過了....

L L 說...

有可能,一上山一下山,擦身而過也未定 :)

匿名 說...

82年
你見盡全世界的人
也不會見到我^^


^oo^

L L 說...

我多想時空重置,要不我那年天山能遇上,要不我晚生一段光陰!