2010年11月22日星期一

西門町

在西門町街頭,一動不動的呆望報刊的他,背後該有故事。

.
.
.
去年今日:謝謝
.

19 則留言:

naruto 說...

佢前面果個都應該有故事,講嚟聽下,呵呵

韻味熊貓 說...

莫非是犀利哥的兄弟乎?

肥貓 說...

錯過了你很多篇blog文, 如你真的要去印度, 考慮一下粉紅古城齋普爾和喀什米爾(要往船屋).

Ebenezer 說...

佢個樣都幾似嫖客喎!

l.minor 說...

你影他時,是在老遠zoom過去?太近不怕他對你有行動嗎?

L L 說...

kaka, Naruto,佢前面嗰個嘅故事有鬼好聽咩!




佛爺:

該是了,可能係大佬,就叫他做讀報男罷。




貓姐:

飛埋去喀什米爾貴好多,但那地方真係應該去呀 ^^




Eben:

Kaka, 嫖客边有样認架,上至總理,下至名星走卒,都係哩家人呀 :p




minor:

我距離佢三十幾呎咋,若佢睇到,我一係就惡過佢癲過佢,一係就較腳,沒入人潮裏。但睇黎我都係較腳居多咯!

i.c. 說...

佢個樣都幾似嫖客喎!
——————

睇緊邊度好嫖

L L 說...

haha, 台灣禁娼架,應該冇嫖客報掛!

Armadillo 說...

哈哈,其實煲吓佢都好喎,隨時可以創造一個犀利叔傳奇!

L L 說...

我都覺得佢係犀利一族,會唔會係讀書讀到傻,或者炒股炒到 short 咗咁呢!

largeheadboy 說...

灣仔警察總部門外每天都有個呀婆風雨不改大鬧警務處處長,我也很想知道她背後的故事~

S 說...

其實,佢有冇可能同你一樣.係.遊.客!!  :-P
睇落幾似犀利哥!

L L 說...

大頭仔:

你走去同佢講:我就係警務處處長...

kaka. 佢實捉住你講一大餐喇,到時你想甩身都難呀 :D




SKII:

佢企係度唔郁架,成個蠟像...咦,佢會唔會係街度表演者呢?

咁我咪俾佢玩咗 >_<

新鮮人 說...

每個人背後都有點故事!

L L 說...

係嘅,新鮮人,你背後可能有一段辛酸的故事。

新鮮人 說...

我是平凡人,
没有什麼事特別辛酸,
人生甜酸苦辣,
人人如此,
只是每人遭遇不同而已!

L L 說...

哎吔,新鮮人,看到你的留言才發覺自己寫錯字,我是說:佢背後可能有一段辛酸的故事。

點知把「佢」寫成了 「你」,真對不起,我自收三件 > <

新鮮人 說...

laulong,
少事黎啫,
累你自修三嘢真係唔好意思,
本來以為你覺得我寫啲嘢好有辛酸感添,
原來誤會一場,
當無事發生過!

L L 說...

咁我就安樂喇 :)