2010年10月6日星期三

下一站

只是偶然的同途人,我與她間中在巴士遇上。她愛穿裙子,臉上薄施脂粉,手裏常拿著一支樽裝水,戴著耳機,永遠是一派優美與悠然。

也許是因為途程短暫,她只四個站便下車,所以就算有位子,她都很少坐,她愛站在司機位較後的過道,手枕在扶欄上,一邊聽耳機,一邊看窗外的物事。

有一次,她罕有地坐了,就在我斜對面,搖幌的車廂帶動一次目光流轉,我竟與她凝望了兩秒。是兩秒罷,就各自把視線移開了。再有一次,她上車後,正好坐在那組面對面座位的一邊,我就在對面,她橫了身子,腿擱垂在過道的空間上,那褐色的平底鞋微微幌動,很是好看。

就那一次,巴士到了她的第四個站,她卻還不下車。我覺得奇怪,是她要到更遠的地方嗎?車在窄窄的道上續走了百多米,到了下一個站,她才下車。

打後我在車上碰見她,她都在較後一個站下車。有幾次我改乘另一號線,卻車站相同的巴士,我在上層,而她也恰巧上了這車的下層,卻又如常坐四個站便下車了。

是她見我在了,願意多陪我一個站嗎?還是過去的都是巧合?

就讓我想象是前者罷,一個從沒有對話的觸碰,一道寂然無聲的邂逅,是她以優美去酬賜我的平庸,我怎能不心存感謝!


後記:多謝牛牛的點題,很動聽亮麗的〈漣漪〉:

.
.
.
去年今日:來自甘乃威議員的通識
.

33 則留言:

Armadillo 說...

百世修來同船渡!呢就係緣分嘞,繼續努力!

Ebenezer 說...

你你你....咪就係俾我猜中晒囉!!!

你仲唔係百無聊賴,連搭巴士都好想去昅女??!!

C.M. 說...

嘿!!不爽不爽!

Go go go!


或者...... 佢係網上認得你卦。=p

韻味熊貓 說...

她橫了身子,腿擱垂在過道的空間上,.....

校長:

可能她側身向著你,心懷面向你。

你應該想,過去,不是巧合,是她對你心靈的撫慰與眷顧!

L L 說...

Armadillo:

同船渡?我曾以此為喻感悼一段情之逝,現在不無感慨!




Eben:

喂坐車唔女,有乜好做?我又唔打機又唔上網,唔通真係協埋眼念佛經咩?




CM:

Go 鬼 go 馬咩,我自己知自己事,我哩啲生命經歷負資產,都費事累人咯!

至於博友,好似你地咁好嘅係有,但唔順我超嘅都唔少,見到我就同我打交多啲咯!




佛爺:

唉,唔會過去喇,若果佢真係紆尊垂青嘅,就由佢保持個好少少嘅印象咯。我一過去,熔爛嘅真象即刻現形,對佢對我都冇癮!

HollyCow 說...

http://www.youtube.com/watch?v=wbjg1joxvhw
幾分鐘的約會 - 陳百強

L L 說...

謝謝牛牛!

S 說...

哈哈,樓上的 HollyCow and 校長,
我今日行去乘車返家途中,就係想起呢首歌:
幾分鐘的約會 - 陳百強

重有首英文版:
http://www.youtube.com/watch?v=NR9ayYrQ5Kc&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-4-HM

一路行,重一路諗好唔唔寫個 blog 將呢兩首歌放埋一齊!!

L L 說...

SKII:

這就是腦電波相通喇,我的「下一站」令牛牛想起「幾分鐘的約會」,你返家途中又想起此歌,是思維的互相激盪呀!有趣,你還會寫有關的貼文嗎?

Ebenezer 說...

SKII:

寫啦寫啦,用校長做主角,寫個感人肺腑嘅故事出嚟,去襯托下呢兩首歌,一定超正!!

L L 說...

oh, Eben, 我做主角會老咗啲噃,我自說自話就冇乜所謂啫,要別人寫,梗係揾個後生啲架喇!

S 說...

我想文我是會貼的,但作唔出一個故仔喎,等我收返埋呢兩首歌,諗諗先...

嘿嘿 說...

怎么没听见您的心在扑扑跳?脸儿充血吗?

邂逅? 哈哈哈~

HoLLyCoW 說...

哈哈!
千里傳音 --- 千里傳情

詩白爾 說...

哈~校長變成十月芥菜。

校長,你快D將右手面果張「犀利哥」相曬出黎,係後面寫幾句詩,下次襯人地唔覺就「跌」落人地衫袋度。

嘩~幾瀟啊!

L L 說...

哇,好想快啲回,但幾分鐘之內回唔晒,快打鐘喇,午膳餘暇再敍。

HollyCow 說...

專心上堂!午膳再發姣吧!哈哈!
應再送首"蓮漪"給你。
http://www.youtube.com/watch?v=JcOW-IAEuO0&feature=fvsr

L L 說...

SKII:

無妨呀,有興致才寫!




嘿嘿:

冇呀,冇扑跳,冇充血呀!我是老皮老肉橡膠心喇,何況我自慚形穢,怎敢向前呢?




牛牛:

貼了你點題的〈漣漪〉,謝謝。

至於發姣,不會喇,我發霉就叻晒咯!




小詩:

十月多事之秋呀,雙十喇,十一喇,十月圍城,十月股災,仲有你說的十月芥菜…

但我唔會喇,幾廿歲人,講出嚟咪嚇親佢?都係保持距離,甜吓發吓夢算咯!

自由行 說...

校長:

諗還諗, 記住唔好流口水呀!!

L L 說...

haha, 點會呢?你師傅道行深湛,直頭視如不視,不視如視,如我刻意,早坐下層去了!

嘿嘿 說...

“如我刻意,早坐下層去了! ”

或者是,欲穷千里目更上一层楼?哈哈哈~

L L 說...

kekee, 坐上層又真係好風景架架,huh 我幾想佢移她的小步上黎哩,係嘅話,我把吃著的叉燒餐包送她一半,呵呵呵!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

那短暫兩秒
若有似無
很細膩的交流....

L L 說...

嗯,若有似無,很貼切的形容呀!

the inner space 說...

還是淡的比激的好!

L L 說...

Inner, 淡而久遠,確是好的!

the inner space 說...

餘韻猶在!

L L 說...

只是伊人已渺!

火女 說...

一件簡單的「月及」女事件, 都可以被爸爸你用文字修飾得如此浪漫!

各位女網友, 天身條件不用太高, 原來每日扮得靚靚去返工, 真係會有人欣賞而且覺得賞心悅目架~!

共勉!

L L 說...

女女,不錯,裝扮吓,悅己又悅人,可惜你網爸太老喇,唔係都執正啲咯!

Jessica Chan 說...

巴士情緣,有那些年的感覺呀!

L L 說...

Jessica:

我係最鬼冇用嗰個,自慚形穢咯,始終提唔起勇氣去結識佢,結果讓她消失在人海茫茫裏,再也見不著了,唉~~~

L L 說...

可可,那是早已放下了的感覺,文章寫在 2010年的 10月。

2012年,我是當時已「茫」然,原來世界上最漂亮美麗的,就在我旁邊,我卻渾然失覺。