2010年1月30日星期六

SEN 問答

.
校長:

你投得降都應該好惡劣吓,點解有學習障礙同自閉症嘅學生會在"正常"學校?
我朋友的仔仔係返特殊學校,不過我認同自閉症嘅細路真係好攞命,唔理(應)你、出街要人盯人、有時會失控... 湊佢真係要用多n倍愛心。



徒弟仔:

唉,這是融合教育之局限和人權泛濫之弊,只要家長選擇主流學校,學校就不能拒收。好多家長有情意結,以為小朋友入了主流學校就係正常人,結果害苦了學校,也令小朋友得不到更好照顧!



校長:

朋友嘅仔之前在正常幼稚園讀書,成日俾老師/其他家長投訴佢曳,返左一年都係乜都唔識,直至轉入特殊學校,而家基本野(自己食飯、去廁所)都可以,雖然同人都係無眼神接觸,而家夾佢叫姨姨,佢都肯。有時好多嘢唔可以勉強,對大家(小朋友/家長/教師)都好! 而家夾硬黎,個個都輸。



徒弟仔:

我地哩個仲慘,攪到堂都上唔到,其他同學真係多得佢唔少。同啲官講,班官又話根據殘疾歧視條例,任何人,包括受佢影響上唔到堂嘅學生同家長都唔可以投訴,如果唔係就係歧視!
咁求教佢地應點做喇,佢地就一味話請人,搵個人坐喺佢側邊上堂。唉,佢一情緒波動,四五個人都攪佢唔掂,有鬼用,搵個人坐喺佢側邊上堂亦怪雞,而且搵人肯做哩份工都難。咁嘅政策,咁嘅官,你話死唔死!
.