2009年5月29日星期五

Dear friend

.
I 'm drunk, and I have nothing to say !!!!!!!!



miss you all !!!!!!
.
.
.

31 則留言:

xiao zhu 說...

你真係醉。

the8 說...

嘩~ 邊隻咁"近"可以醉之餘仲識打字寫 blog ?

oz 說...

Happiness is good health and a bad memory! Be drunk and not too drunk is the art to attain happiness. And yet you can type this note. Take care.

阿ta 說...

What did you drink?
Happi weekend!

韻味熊貓 說...

醉翁之意不在酒,在乎床第之間.疲累?哈哈!

i.c. 說...

哇,你搞乜?

自由行 說...

攪乜呀你??? 唔係第一次見你話醉!

L L 說...

小豬:

昨晚薰薰然,今天冇事喇,謝謝你!




the8:

酒醉三分醒嘛,尋晚拔蘭地加紅酒,醉死人系數幾高架!




oz:

>>Be drunk and not too drunk is the art to attain happiness...

哩句正,我死命都要保住條線,在劏的臨界線之前止住!

尋晚就真係滿天星!




阿 ta:

Brandy and red wine !

摧醉力雙倍呀!我好耐冇飲 brandy 喇。每年五六月聚餐特別多,也是飲酒的解禁月。

L L 說...

佛爺:

哈哈,疲不能興就真!醉酒佬最窩囊,不能頂天立地呀!




Ingrid:

尋晚係辦學團體聚餐,年年都會同事間互隊架喇,今年仲有幾個要好的同事提早退休,於是更顛。

冇嘢喇,今天好多了!



小行:

師傅一年飲兩三次,也就醉兩三次,不過誓死唔劏,去到臨界線就停,劏太辛苦喇!

酒我要群飲,不會獨酌,唔駛担心!

肥貓 說...

laulong,

教學語言微調方案快實施, 你也來個全英對話.

醉後醒番好似會好辛苦架, 因物事飲醉酒呀? (代伯母問) 保重呀你!

L L 說...

貓姐有心喇!

我係開心至飲,唔開心我唔飲架,怕酒入愁腸呀!

飲到劏我幾大唔制,身體髮膚受諸父母嘛,我最錫阿媽!

肥貓 說...

laulong 好乖! (代伯母讚你)

L L 說...

Thx 貓姐 !

雪山飛狐 說...

Whoa,
You are drunk, I havn't seen an English post from you before. :)

Hope you enjoyed your wine.

From my prague trip I bought some wine as well, looking for an occassion to open them.

篤篤篤撐 說...

飲醉 ?有冇趁機hamwet 先 ?

L L 說...

Desert:

美酒一開,好事齊來!

Occassions worth to celebrate will come one by one ar!




篤篤:

我尋晚矇矓間好似俾人 hamwet 呀,哎吔,惨喇,都話唔飲架喇!

佚名 說...

爺爺飲醉酒原來會轉頻度變講英文ga?

梁奕 說...

劉朗兄,
保重呀...

自由行 說...

喂..劏左舒服好多架!!! 頂住仲辛苦呀!

L L 說...

小佚:

飲到 wing 吓 wing 吓,唔駁手寫板喇,打完幾個字仆去瞓喇!

乖孫,你睇到曾祖父後生個樣,係咪好俊呢?




Denzel:

有心呀!我識踩 brake 架,差唔多到掟就幾大唔再飲?




小行:

我唔會飲到嗰條線,太辛苦喇!

點呀,你機票搞成點?徒弟仔真叻,神山好有挑戰性呀!

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

嘩, 飲酒咁開心~
我屋企仲有箱幾酒, 得閒我都開黎飲下架~ 但我冇飲到咁醉~

自由行 說...

師傳:

機票同神山住宿都攪掂呀!!
其實體力同以前唔同, 都驚架. 至怕膝蓋痛發作就真.

L L 說...

歌手:

我平時唔飲架,喺喜慶場合才飲。

你平時都飲,大癮過我噃!




小行:

總之量力而為。師傳上次行武功山,都好辛苦呀!

體力真不可同日而語。

佚名 說...

爺爺唔偽駁定手寫板係電腦先ga?
曾祖父,帥ar!
但睇落去爺爺唔算狩似曾祖父wow
係似曾祖母多d ar?

L L 說...

係呀,乖孫。爺爺真係似曾祖母那邊多啲。遲啲貼一張曾祖父和曾祖母,和我三位兄姊的合照!

C.M. 說...

醉唔緊要,最緊要仲係清醒。

L L 說...

CM 兄:

酒醉三分醒,醒卻三分醉,可能是存活之王道。

吾兄說的是!

eric 說...

醉到嘔就未試過,不過醉到訓喺街就試過嘅。。哈哈,好在有朋友照應。

佚名 說...

原來爺爺有三兄姊ga,咁者係爺爺最細la
咁咪最多人錫個個?

哎呀打錯咁多字,好彩爺爺都睇得明者:p

L L 說...

Eric:

瞓過街?一定好難忘喇!

嘔我都試過幾次,好難頂架,咪制。




小佚:

爺爺仲有一個當時仍未出世嘅哥哥,另外仲有個細妹。

咁我又真係幾多人鍚架!

佚名 說...

爺爺:
爺爺仲有一個當時仍未出世嘅哥哥,另外仲有個細妹。

咁我又真係幾多人鍚架!
-->因為爺爺細個樣精靈~所以多人鐘意