2008年12月2日星期二

武功行之十:登臨

.
武功山比泰山還要高近四百米,假如你說登泰山而小天下,你登上武功,在點將台下望,也有相類的感覺!

登山,先由索道去到一半,再拾級而上。

每一座山都有她的性格,必須由心領略。不過,我知道,我未能領略她的最美。

而錯過了,捉不住,原來也是一種緣份!



33 則留言:

篤篤篤撐 說...

好翠綠ar......

Betty 說...

校长:

你幻想中的最美, 是如何呢?

自由行 說...

>每一座山都有她的性格, 我未能領略她的最美。
因為你行到上氣唔接下氣...哈哈

L L 說...

篤撐:

我愛綠,養眼嘛!

那幾天多見樹木,又常望遠,雙眼吸盡靈氣呀!

L L 說...

小瓶子:

最美的武功山,該在春夏之交。吊車站旁的一間屋掛了一張別人的照,我拍了,遲些貼出來!

L L 說...

小行:

真係好攰,行到我酸輭到死,也許是我年輕時太逞強,行峨嵋與華山時已弄傷了肌肉!

卡臣 說...

睇到我手汗都出埋

自由行 說...

應該唔關事卦? 下次你試下行之前同之後都拉拉筋(如果明天都要長程, 加埋按摩膏或者去老麥笠d鹽浸腳), 酸酸痛無咁利害架!

唔辛苦, 點睇世間靚境呀!!

佚名 說...

爺爺:
武功山既纜車應該無海洋公園咁得人驚啦?同360咁

Hana 說...

>每一座山都有她的性格, 我未能領略她的最美。

有些山是他而非她耶

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

第三張相是雙峰!!

昨天和舊同事食飯, 很快樂!!!

他們都贊成我走!!

少左過黎坐喎, 有空過來坐吧~~

Mag Yip 說...

laulong

任何事都要講緣份呢!!
亦即我地成日都講既..
天時地理人和嘛!!!
係好時機碰上好風景加上好天氣,
就是相片成功了一半呢!!
另一半就是人為了!!!
大特寫"看松"綠色的層次分明,
真是想到這裡親眼看看呢!!

L L 說...

卡卡:

你邊似畏高呀,成個 fall sar 到不得了的太空戰士咁!



小行:

不過你師傅恢復好快,抖一陣就 O.K. 喇!走平路我疾如風,上落陡企嘅石級就慘啲!

L L 說...

小佚:

武功山吊車途程好長,感覺就真係無海洋公園沿海咁驚竦!



Hana:

又啱,像華山,我感覺他像男性,黄山則是女性,峨嵋山也是!

L L 說...

歌手:

哩排忙咗啲,唔似得暑假喇!



阿 Mag :

係呀,好似我睇唔到沛然的瀑布,卻睇到溪底彩石。

得到了,便失去另一些;失去了,便得到另一些,這便是緣的奧秘!

Betty 說...

上落陡我都气喘啦....

laulong 說...

小瓶子:

真係好陡架啲石級,落仲攞命,成個人震晒,啲肌肉 dun 吓 dun 吓!

唉,唔得似後生咯,當年我落華山,直頭係豈跳躍而下,仲快過當地啲挑夫!

laulong 說...

哎吔,歌手,睇漏左你個[雙峰]添!

又真係幾似喎,係多咗三棵樹!

Betty 說...

跳躍而下?

哈...好厉害哦... 下面不是水哦. 你当自己是小龙女跳断情崖?

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

欲窮千里目,
更上一層樓...

SillyCat~ 說...

Brilliant!!

佚名 說...

爺爺:
武功山吊車途程好長,感覺就真係無海洋公園沿海咁驚竦!
-->嗯!嗯!海洋公園纜車出名驚險,有達!達!聲
但360仲出名!上左去無咁易落返來

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

LAULONG
呢個雙峰唔係我架, 我個雙峰唔會生咁大條毛喺前面啊!!

我都知你忙啊...加上, 我呢期日日在BLOG 吶喊, 冇乜野睇...
不過呢個係好好嘅宣洩方法囉
我只想捱下去

梁奕 說...

劉朗兄,
最鍾意呢句"而錯過了,捉不住,原來也是一種緣份!" 真係道出心底話**!

L L 說...

小瓶子:

梗唔係插水咁跳,係跳樓梯咁跳,三級兩級咁跳住落,嗰啲石級又企又唔規則,依家諗起都覺黐線!



巴黎:

嗰時好勝呀,有咁高上咁高,有咁險去咁險,俾阿媽知道呢,實鬧死!

L L 說...

阿 Cat:

你真係好識氹人嘅啫,我鬼咁開心!



小佚:

上咗吊車就要去到彼岸啦….哈哈,又係佛理!

L L 說...

歌手:

啲野責住晒,要慢慢清。

見到你同我另一位新入行的教書朋友都咁辛苦,好唏噓!

哦,那幾條毛,我有文章架!



Denzel:

因為我遇過咯!正如我回應給阿 Mag:

[ 得到了,便失去另一些;失去了,便得到另一些,這便是緣的奧秘!]

所以我無沉溺,亦唔執著!

卡臣 說...

太空戰士?

好難想像是出於詩情畫意的你口中

L L 說...

卡卡:

何止呀,我仲諗起[太空英雌芭芭麗娜]齣戲!

嗰度有幕好正架,依家仲記得.....流緊口水!

你有冇印象?

佚名 說...

爺爺:
上咗吊車就要去到彼岸啦….哈哈,又係佛理!
-->不想這麼快到彼岸住啊!

Betty 說...

>>嗰時好勝呀,有咁高上咁高,有咁險去咁險~~

你D 仔有无学你甘呢?

L L 說...

小佚:

渡己渡人,彼岸只是一個境界,未必專指來生!

L L 說...

小瓶子:

我大仔稍怯,應不能;細仔就較勇於開拓嘗試,或會!