2008年10月12日星期日

上天山

天池,要下午四五點,遊人散盡才寧靜!


上天山途中,要在牧民的哈薩克包借宿一宵。烹羊奶茶,很暖。但整晚睡不著,太冷!


老牧民,很純樸,我怕城市人的習性汚染了他。


吃羊奶大的孩子,今天該已是近三十歲的青年了。


我後面的一群據說是野馬。雪線上是博格達峯,1998年三名香港攀山愛好者魂斷於此。


天山雪蓮,有藥用價值,但會起死回生嗎?我把它帶到洛陽,發霉,扔了!


那年,青海湖畔,接著入新疆。
.

50 則留言:

匿名 說...

好想試下,幾時既事?

蒙古嗎?(我好差,地理!)

卡臣 說...

1982年?
我只呆在電視機前看「香港82」

佚名 說...

爺爺:
1、3、4、5&6都偏藍:P
不過咁樣先靚~~好靚ar~~

82年唔知我係邊度呢?
但三世書話我上一世係個清柔小尼姑0.0!
下世係俊俏醫生0.0!
咁好既!
但今世呢??

laulong 說...

歡迎呀 lo 哥,但接著上堂喇!

各位,容後再覆!

匿名 說...

師傳:

好靚..好靚...係d相呀!
第一次見天山雪蓮, 原來係咁既樣! 同唔同吉x島賣o個d? (又無聊呀)
d人話新彊人好野蠻, 係咪呢? d新彊人係咪好靚呢? d青提係咪特別清甜?
十萬個為甚麼??^^

說...

>我把它帶到洛陽,發霉,扔了!


嘩!咁晒料呀?
如果即刻啪返一朵!
可能你已經可以辟穀喇

說...

>d人話新彊人好野蠻, 係咪呢?

er....d恐怖份子唔發作果陣
d人都話佢地好有學識係好好先生
呢d野講唔埋架播

SillyCat~ 說...

Wonderful 'blue' in the 1st pic~~ very nice…Must go新疆 next year~ =)

Thanks for sharing~

匿名 說...

恭喜!恭喜!
有讀者肯睇到第200篇!! ^^

L L 說...

lo 哥:

廿六年前咯,嗰時冇有識死,揹起行囊就週圍去!

嗰年走西北線,鄭州、洛陽、華山、西安、青海、甘肅、新疆。

上天山是路線的尾段了,喺新疆烏魯木齊坐車去天山天池,再走日半上雪線。八月天,夜晚凍到嗌阿媽!

L L 說...

卡卡:

「香港82」我好鍾意睇架!

卡卡呆?俾女追到呆,唔敢出街呢!

L L 說...

小佚:

好識爺爺歡喜呢!

今世?今世咪爺爺嘅乖孫咯。其實前世來世點會知吖!

L L 說...

小行:

唔駛兜圈窒師傅喎,兜口兜面踩我都得架!

哈哈,不過踩我嗰的都冇乜好下場,hea hea, 想唔想死?

新疆人?維族的女仔幾靚,遲的 post 相!

你隻嘢,縛住你睇到 20000 篇,睇到你嘔,十足發條橙!

L L 說...

邪王:

食咗雪蓮成世唔駛食偉哥就話啫,辟穀冇樂趣噃!

唔係架,新疆男人個個帶刀,個样好鬼兇架。我唔理 lu, 喺袋裹面都有把刀!有事咪死過咯!

L L 說...

阿 Cat:

多謝呀!

你想去新疆呀,請埋我去呀,我做你嚮導兼帶刀侍衛!

說...

>食咗雪蓮成世唔駛食偉哥就話啫,辟穀冇樂趣噃!

就係因為「近」得濟所以冇時間食飯囉!
咁你唔辟穀都唔得喇下話?

>新疆男人個個帶刀
既然可以買到刀,點解唔買隻槍呢又?

匿名 說...

師傳:

我點敢兜個圈窒你, 你轉數咁高!
窒你=自掘x墓 (死! 又唔記得個字點寫)

嘩! 如果天山雪蓮可以做到偉哥咁勁, 你就可以提早退休un un 腳!

匿名 說...

>>laulong

嘩! 好正!我都好想試!呢啲咁特別既體驗!我去江西算係minimum版本,你寫多啲,我好想知多啲!

L L 說...

邪王:

雪蓮照計唔係嗰家野,雪喎,凍到乜都縮喇!

據說中國少數民族係准帶刀架,所以班新疆佬去到中原都帶刀,好鬼惡!

槍嘛,中國管得好嚴!普通人帶唔到!黑社會例外!

梁奕 說...

劉朗兄今日功力唔係一朝一夕...行過萬里路係唔同D**!

L L 說...

小行:

你真係唔識死,墳墓個墳都唔識寫,墳你吖拿!

雪蓮得?我唔係 un un 脚咯,係...

自己諗!

卡臣 說...

校長
為第200篇
乾杯!

L L 說...

lo 哥:

多謝你呀,有機會再寫。早前寫過去西藏嘅,請賜教:

http://lau-long.blogspot.com/2008/02/blog-post_7609.html

http://lau-long.blogspot.com/2008/02/blog-post_12.html

L L 說...

Denzel:

大家都喜歡遊歷,志趣相投。你所得的還要比我多哩。

其實旅途上最難捱的是寂寞,耐得住,已經非比尋常。

靜,才能撮錄世界,這你一定遠勝於我!

L L 說...

卡卡:

乾杯!

誰先到 500 篇誰就被請食九大簋。

話時話,你第幾篇?

Midnight Singer/ 午夜歌手 說...

你就好
日日有野寫
我忙到冇哂感覺唔知寫乜

L L 說...

歌手:

我都知你慘,陰功!

捱過第一年,順晒架喇!

匿名 說...

你估下雪硬D定蟻哥硬D呀拿?

匿名 說...

師傳:

>墳你吖拿!
嘩! 打人呀! 走呀!

>雪蓮得?我唔係 un un 脚咯,係...
自己諗!
你又引人入性呀!! 校長~

L L 說...

邪王:

雪一掂即溶,棄甲曳兵,唔得。

蟻哥好,衝鋒陷陣,永不言死!

L L 說...

小行:

Kekee, 你諗咗去边呀,係引人入勝呀!

呵呵,最緊要正字!

匿名 說...

師傳:

>最你諗咗去边呀,係引人入勝呀!呵呵,最緊要正字!

哈哈~哈哈~

篤篤篤撐 說...

200篇ar, 好犀利~~~

匿名 說...

Oh is it a paradise? Too beautiful!

佚名 說...

爺爺:
好識爺爺歡喜呢!
^^~

今世?今世咪爺爺嘅乖孫咯。其實前世來世點會知吖!
-->wa~咁我都有個好爺爺ar~~

L L 說...

篤撐:

原來資訊主頁個數字唔準嘅,嗰度計埋嗰啲取消咗嘅撰寫。

我計埋朗識天下嗰边都係得一百八十幾,要加把勁!

L L 說...

多謝你呀巴黎,仙境在你那邊呢!

L L 說...

哈哈,小佚,我又知道今世我已經有第一個好乖孫噃!

佚名 說...

爺爺:
哈哈,小佚,我又知道今世我已經有第一個好乖孫噃!
-->哈哈^^~

匿名 說...

>永不言死!

周而復始唔好咩?
永不言死?
系你都米話唔大獲呀

eric 說...

呀,遲咗恭喜劉兄嘅第二百篇添。。。放幾支煙花先。

原來天山雪蓮係咁嘅樣。。劉兄應該即席生吃嘛。

我有次喺加拿大行山見到幾棵野生花旗參(結咗果所以認得出),不過驚認錯唔敢掂,後悔咗幾日。

天山雪蓮加野生花旗參,中西互補,食咗至少增加一甲子功力!

匿名 說...

>永不言死?
系你都米話唔大獲呀

求生不得, 求死不能!! 日日都係天立地既男人?? 哈哈

匿名 說...

恭喜你到了200篇,好快到500篇;D相好有feel.1982年天山,睇咗之後好想去.

L L 說...

邪王:

我知係好大鑊嘅,咁欲死之後至死囉!邊嗰唔想做神仙吖!



Eric:

原來睇真啲未到架,得一百八十幾,但係都好多謝你!

係喎,點解當時唔趙咗佢呢?

不過,如果你食咗野生蔘,我趙咗天山雪蓮,分分鐘有人為咗一甲子功力,黎吸我地兩個的血,咁咪死得好慘!

都係冇食好,留番條命仔!

L L 說...

小行:

你唔係鍾意頂天立地既男人咩,釣魚郎你唔會要,你要嗰啲放風箏嘅!



oz:

500篇起碼要多兩年,唔寫 blog 就會覺得快,寫 blog 就會覺得慢!

廿幾年,天山又會另有景象。西北線,真的很值得去!

匿名 說...

>你唔係鍾意頂天立地既男人咩,釣魚郎你唔會要,你要嗰啲放風箏嘅!

哈哈! 我講金唔講心, 話之佢釣魚定放風箏....哈哈哈!!!

L L 說...

咁你揾個女人都得喇!

最可惜小甜甜去咗!

匿名 說...

女人? 咁又唔得!
我頂唔順同女人...
都係10歲dee dee 好!

匿名 說...

>都係10歲dee dee 好!

dee dee都唔放過,行姐果然"癬"!

匿名 說...

瘋:

>dee dee都唔放過

採陽補陰呀!! hehe...
好耐唔見你, 你去鬼左邊呀? 無你, 唔好玩呀!!

p.s. 唔通我初時丙得你太勁? 我唔知你地咁玩得o麻!!